msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emiyor mu? Biz 2 yaşından sonra emmeyi bıraktık ondan sonra rahatladık diyebilirim. 2 yaşına kadar en derin uykusu 1-2 saatti. 10 dakikada bir uyanıyordu. Şimdi sağlığında problem yokken akşam uyuyor sabah kalkıyor. Gün içinde yorulursa daha çabuk uyuyor. Yorgun değilse uyumadığı zamanlar oluyor gece 1 oluyor bazen.
Şuan 2,5 yaşında. 1-1,5 yaşlarında kendi uyumaya başlamıştı biz sadece yanında durup sırtını sıvazlıyorduk. Sonda covid olduk tüm ayarlarımız değişti. O zamandan beri ala ayakta sallayarak uyutuyoruz.
Yok hocam 4aylıkken bıraktı ek gıda ve geceleri mama veriyoruz .aynı 15-20 dkkada uyanıyor çözüm bulamadık