devlet bir yeri kamulastiracak olursa size bilirkisi yollar arsanıza su kadar para veriyorum der kabul ederseniz paranızı alır giderseniz kabul etmezseniz devlet size mahkeme acar mahkeme sonucunda eger gene aynı tutar cıkarsa mesela 2 yıl sonra gene aynı tutar cıktı kabul etmek zorundasınız belki daha fazla verebiliyorlar mahkeme sonucunda ama aynı parayı verirse paranızın degeri kaybolmus oluyor yani kamulastırma işinde devlet eninde sonunda orayı sizden alacak aynı şey bizimde başımıza geldi kamulastırma ile ilgili araştırma yaparsanız ya da bir avukata basvurursanız anlayarak daha yetkin kisilerden bilgi almıs olursunuz buradan kimse size kolay kolay yardım edemez.