Harunsaglmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eczanede bay bay diye uyku İÇİN bi ilaç var rahatlatıcı bi ilaç ben aldım 1.5 yaşında bazen veriyorum bi tatlı kaşığına yakın iyi geliyor
2.5 yaşındaki ikiz bebelerime 1.5 yaşından beri kullanıyoruz. Uykuya geçişini kolaylaştırıyor. 7-8 damla yeterli oluyor. Biz çok yararını gördük. Sizde deneyebilirsiniz.