Hukuk devletlerinde bu dedikleriniz olmaz.
Adaletle yönetilen bir R10'da da Coşkun Çetin dediğiniz kişi haksız yere insanların üyeliğini silmez.
Mesele hizmet vermekse , bireylerin önemi daha azdır. Topluluğa hizmet verilir.
Devlet herkese keyfi gelecek diye beklerse hiç bir şey yapamaz.
Bu yollar , metrobüs , tramvay vs nasıl yapılıyor zannediyorsunuz.
Binlerce arsa sahibi oluyor , tek tek ikna mı edecekler birini etsen diğeri ikna olmaz. Sırf uyuzluğuna sevmediği parti diye bile kabul etmeyen olur. Devlet toprağa el koyar ve bedelini size öder.
Bildiğim kadarı ilede zarar etmezsiniz , değerini verirler.