BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım, evet haklısınız sayenizde diğer yerler de değerlenmiş olacak. Anladığım kadarı ile sizin arsanın önünden geçen yol zaten vardı, şimdi 2 yola da cepheniz olmuş olacak sanırım. Yine diğer arsaların değeri sizin kadar artmaz ve bilirkişi bu durumu gözetir diye düşünüyorum. Aksi bir durumda sağlam bir avukat bulup itiraz edip hakkınızı ararsınız. Sadece söylenti halindeyse şu an arsanızı direk satışa da koyabilirsiniz çünkü bu gibi durumlarda istimlak emri vardır gibi bir uyarı çıkabiliyor sanıyorum tapuda çünkü benzer bir durumda bir apartman dairesinde bina için yıkım emri var yazısı çıkmıştı. Seçeneklerinizi masaya koyup en mantıklısı ne ise onu değerlendirebilirsiniz.
Bu konuda en mantıklı bilgileri veren sizsiniz.
Halimden de anladınız.
Teşekkür ederim.