Açıkçası yakın zamanda iyzico'yu tecrübe ettim ve iptal/iade gibi birçok işlemi test ettim. Her şey sorunsuz çalışıyordu. Gelen ödemeyi neredeyse anında iade geçiyordu. Bir sorun olduğunda telefon ve e-posta ile çok kısa sürede de soruları yanıtlıyorlardı.
valla hocam bende öyle sanıyordum ve görüyorumki bu adi firma, kişiden kişiye yada firmadan firmaya farklı hizmet veriyor gibi, ya benim denk geldiğim müşteri hizmetleri bir halt bilmiyordu ve beni çıldırtı yada bu firma dümdüz adi bir sanalpos firması, benim için iyzico bitmiştir, bu saaten sonra heryerleri kalite aksa kullanmam ve kendi müşterilermede kesinlikle önermem