Yol olmayan yere diğer adamlar nasıl ev yapmışlar?
Evlerinden hiç dışarı çıkmadan yaşadıklarını düşünmüyorum.
Yine sizin arsayı kullandılar sanırım, bunun da bedelini isteyebilirsiniz sanırım.
Devlet haklıdır, siz de haklısınız.
Bence komşunuz da bedel ödeyecek kişidir.