CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tapusu benim mi? Benim.
İstediğim fiyata verebilmem gerekmez mi?
Madem devlet çok meraklı yol yapmaya o zaman ya bedelini ödeyecek yani ben ne istersem onu verecek ya da benim arazimi kullanmayacak başka yerden yapacak bu kadar basit.
Ha başka yerden yapamıyorsa o zaman punduna getirmek benim %100 hakkımdır.
Ben karar merci değilim. Devlete iletebilirsiniz talebinizi. 100 milyon istiyorum deyin hatta.
Devlette istimlak ettim deyip size kendi belirlediği ücreti öder. Sonra mahkemeye de başvurabilirsiniz.
Kanunları biraz okuyun. Kahve kültürüyle işler yürümüyor. Asarım, keserim yemiyor devlete karşı.