DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah belasını versin 50 kişi dilekçe verse yargılanır mı
Dostum hiçbir sonuç çıkmayacağını çok iyi biliyorsun, memlekette d0landırıcılık yapmanın en iyi yolu kriptodur kaç zamandır bu piyasadasın hala mı öğrenmedin? Thodex davasını takip et, Faruk Fatih Özer denen şahıs bir ceza alırsa belki bir ihtimal bu kişi de ceza alır. Tabi bu kişinin ceza alması paraların kurtulacağı anlamına gelmiyor, şikayetinizi geri çekin paranızı ödeyeyim derse ancak ki çok zor. Yine de anladığım kadarıyla zaten olay kılıfına uydurulmuş, Thodex davasında adam tüm müşteri paralarını toplayıp kaçtı sizin olayda öyle değil ki, kripto bu düşebilir de çıkabilir de, herhangi bir garantisi yok riskli varlıklar biliyorsun. Yükselseydi paran 5 katına çıksaydı sermayeni alıp kalanını bu şahsa vermeyecektin, o halde sermayen 5te1e inince de bir şey yapamazsın, serbest piyasa. Adam büyük umutlar ile kripto çıkardık iyi olmasını umuyorduk ama piyasa kötüydü ani zararına satış yapanlar olunca piyasa panikledi ve bilmem kaç kat değer kaybetti, öngörülemez bir düşüştü ve kimse beklemiyordu der çıkar işin içinden. Whitepaper da vesting tarihleri yazıyordur ve bu tarihlerden önce mal boşaltmıştır, o zaman bir şeyler yakalarsınız belki ama tek tuşla değiştirir, yine minareyi çalan kılıfına uydurmuş olur. Sana yapma etme dedik, pahalı arabalara biniyor güzel yaşıyor bizim paramıza ihtiyacımı var dedin, bende sizin paranızla yaşıyor dedim ihtiyacı varmış demek ki. Majör coinler olayını konuştuğumuzda eth alsaydın zararın kapanmıştı, 0.77 centlerdeyken mx alsan şimdiye milyonerdin bunlar hep şans. Günün birinde sana da güler elbet.