Arkadaşı ifşa etmek istemiyorum ama bir konuya yazmış html bir siteyi sayfa başına 20 TL'ye hazırlarım diye.

Yahu arkadaş bu nasıl bir ölücülük? İşe ihtiyaci olan bile bu kadar öldürmez piyasayı ya. Bakıyorum yeni üyede değil 3-4 senesi var burda belli çocukta değil.

Adam 5 sayfalık site hazırlasa 100 TL'ye işi yapmış olacak şaka gibi resmen.