Matriks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı ürünler pahalıdır ve pahalı oldukları için güzeldir yada güzel oldukları için pahalıdır ama neden herkes pahalı ürünleri almayı kendinde bir hak olarak görüyor? kazancın neyse git ona göre bişey al, 14 pro max'dan aşağı modelleri kullananlar insan değilmi herkes kendi bütçesine göre yaşıyor.
Ayrıca yok o dolandırıcımı bu şöylemi diye burda insanları fişlemeye çalışmanın anlamı ne şimdi adam gelip sana karalama ve ticari itibarı zedeleme davası açıp tazminat istese haksızmı?

Tamam