RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
v15'i aldım gayet memnunum Fiyatını hak ediyor diyeceğim ama ben 12K civarındayken aldım..
bu ekonomi insana kafayı yedirtir ne zaman almıştınız hocam