hocam alalı 1 ay oldu V15'i. Dyson'da çalışan bir arkadaş üzerinden 15bin liraya almıştım. benim evde 2 tane de kedi var bu arada. alırken diyordum bu kadar para verilir mi bir süpürgeye ama veriliyormuş.

işin garip yanı genel olarak Dyson, balon diyordum. 2 hafta önce de hava temizleyicisini aldım. sonuç olarak Dyson alınır parası neyse ve imkan varsa.