Kesinlikle değiyor hocam. Annem fazlasıyla titiz bir kadındır, temizliğe baya düşkün biraz da müşkülpesent bundan sebep satın almadığımız süpürge markası kalmadı. En son NY'tan Dyson alıp getirdim 3-4 ay kadar önce. Bir tek buna ses etmedi henüz, performansından gayet memnun.