v15 i 2 sene kadar önce 12 13 e almıştık. iyi iş görüyor, çok isteyip aldırıp sonra kendin süpürdüğün bişeydir... v8 nasıl bilmiyorum ama v15 güzel ama önemli olan bence fiyatı.. yarın 30 da derler.. içinize hangisi siniyosa ona bakın bence.