Merhaba, güçlü bir elektrik süpürgesi almak istiyorum.
Evim biraz eski kirada olduğum için değiştiremiyorum.

Bir odada düz beyaz karolar varken 2.odada parkeler var ama parkeler sürekli sökülüyor temizlik zor o açıdan. Ayrıca sökük parke görüntüsü hoş olmadığı için halı sermeyi planlıyorum.
Yani alacağım cihaz hem karoları hem de halıyı iyi süpürmeli.

DYSON v8 modeli falan aslında işimi görür diye düşünüyordum ama sitede sadece V15 var ve fiyatı 20.000TL
Sizce 20 bin vermeye değer mi?