Aşağılık kelimesi falan kullanmanız dava açmaları için bir sebep doğurur. Bence cümlenizi düzeltin bir de davalık olmayın.
Ben Paymax kullanıyorum aylardır ve çok memnunum. Destekleri de çok iyi. Hemen cevap veriyorlar. Panelleri İyzico ya göre çok iyi. Bana çok kullanışlı geliyor.
Paytr herkese onay vermiyor. Özellikle digital ürün satıyorsanız asla alamazsınız. Mutlaka fatura isterler.