halil_hrm06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaldığı ders işletme dersi isterse ortalama 75-90 puan olsun puana bakmazlar ona işletme beceri sinavi her dönem sonunda yapılıyor kalırsan sorumluluk oluyor geçemezsen diplama vermiyorlar
bilinçli bıraktı o zaman beni. koskoca sınıfta benle beraber 3 kişi kalmış.