cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ortalama 50 den düşük olunca kalınmıyor muydu? Nasıl mümkün olabilir?
kaldığı ders işletme dersi isterse ortalama 75-90 puan olsun puana bakmazlar ona işletme beceri sinavi her dönem sonunda yapılıyor kalırsan sorumluluk oluyor geçemezsen diplama vermiyorlar