Arkadaşlar selam, ikeaya gidiyorum yoldayım.
Aklımda birkaç model var ama sizlerin de önerisini beklerim.

Kasayı sol alta koymayı düşünüyorum, bilgisayar masası önerilerinizi bekliyorum