cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saçma sapan bir çocuğun yapmış olduğu oyun gibi gözüküyor.
Yakında öğrenirsiniz kimin yaptığını.
Şuan karakoldan geliyorum hocam güncelleyeceğim şimdi konuyu.

Konu Güncellemesi: Şu an polis karakolundan eve geldim. Polis karakoluna gittiğim zaman kağıdı da götürdüm ve olayı baştan sona en ince detayına kadar anlattım. Ancak bana "Bizler bunu bulamayız, sizin raporunuzu tutmakla mükellefiz. Sizi kandırmak gibi olmasın ama asla bulamayız." tarzında bir cümle kullandı. Herhangi bir kamera yok, ayrıca herhangi bir şekilde kağıt üzerinde de şahsa ait parmak izi olup olmamasına bakmadı bile. Çocuk işi olduğunu söyledi. Bu konuşmada bana ülkemizin ne kadar kötü bir sistemde olduğunu, amirliklerin çalışmadığını ve rezalet bir sistemde insanların kafasına "bende o zaman başkasının kapısına böyle bir kağıt koyayım" getirten adalete güvenmemem gerektiğini anladım. Yazıklar olsun.