Survey Engineer Harita Mühendisi demek zaten.
4 yıllık mühendislik mezunu değilseniz iş bulmak zor olur.
Not: 3 yıl Suudi Arabistanda yaşadım işkembeden sallamıyorum yani.
Estağfurullah hocam ben iş buldum türk firması ama yurt dışında ihale alıyorlar inşaat yapıyorlar rusya azerbaycan kazakistan, şu an ise japonyadalar. Diplomayı kaptığımda başlayacağım inşAllah. 2 yıllığım ben harita kadastro. Kaç verirler ortalama diye bi sormak istedim