Normal şartlarda bu ismi duyduğum zaman kesinlikle bu kişiden alış-veriş yapmam fakat sırf meraktan Google'da arattım.
Google yorum hizmeti satın alınmış ortalama "5,0" (baştan ofsayt) bu işi yapıyorsanız lütfen biraz gerçekçi olun, ortalamayı "5,0" sabitlemek yerine "4,7 - 4,6" yapın.