Kız arkadaşınızın erkek arkadaşı olabilir, bundan daha doğal bir durum yoktur. Ancak içmek ayrı bir boyut, üzüleceğinizi içten içe hissediyorsanız bir an önce kendisiyle konuşup probleminizi çözün. Yoksa mentalinizi ciddi etkileyebilir. Kendisiyle konuşup ilişkinizin zarar göreceğinden korkuyorsanız veya eminseniz o ilişkiden size yarar gelmez. Bitirin ve sizi ondan daha çok sevebilecek insanlara vakit ayırmaya çalışın.

Edit: Ben sevdiğim insana güvenebiliyorum, benim ilişkim harici kız arkadaşlarım olacağı gibi onunda doğal olarak erkek arkadaşı olabilir. Aslında tamamen güven meselesi, ben halihazırda ki ilişkimde kendisine erkeklerden arkadaş olmadığını, kadınlar erkekleri her ne kadar arkadaş olarak görse de erkeklerin öyle hissetmediğini söyledim. Gerisi tekrar söylüyorum güven meselesi, ben sevdiğim insana güveniyorum.