Faruksvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gaz sorunu dogdugunda vardı bitti emzikli uyuyor .büyümesini bekleyecez galiba
Evet, tanıdığımdaki gibi olacak galiba. Mutluluklar.