DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 aylık kazancım bu adama gitti 4 ay buna çalıştım 4 ay



Hocam biz burada o parayı kaç senede kazanırız acaba? Bende diyorum ki herhalde 1 senedir falan birikim yaptı, köşeye koydu falan diyorum. Fakir kafası işte
Haline şükret hocam. Çalışır yine kazanırsın. Boş ver takma kafana. Keşke bende öyle para biriktirsem, konusunu bile açmam burada.