SZ ney ki ?
afrocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklisin, merak ettim sadece. Ben SZ’den bakiyorum domainlere ve orada gordum bugun. Kendi domainlerimi sergilerim en kotu, sanirim resell degeri yok zaten fazla, yoksa birakmazdin 🤣Tesekkurler 🙏🏼