eskiden alkol kullanırdım, o zamanlarda aynı iş yerinde çalıştığım bir bayan arkadaş vardı beraber oturup alkol alırdık kendi iş yerinde ben çok fazla alkol tüketmezdim o da öyle fakat az bir alkol ile bile bazen gelip bana münasebetsiz şeyler söylerdi ki o zaman bekar bir erkeğim ve o da evli bir kadındı, buna rağmen git bir ayıl diye uyarırdım, ayıldığında ise niye böyle böyle diyorsun kızım bana dediğimde hatırlamıyorum derdi,
Birşeyleri alttan aldıkça daha çok salacaksın ve elinden kaçıracaksın, bugün alkol alırım der yarın aman ne olacak birgün yanında kaldım derken bir bakmışsın çeker gider,
son olarak seni bir tercih seçeneği olarak görmesine asla müsaade etme net ve açık ol,