Çoğunlukla gece 3.30-4 buçuk civarında uyurum sabah 6.30-7.00'de ayakta olurum bu rutin bu şekilde yıllardan beri böyle..
Vitamin eksikliği yazanlar olmuş ben de B12 ve D vitamini eksikliğide var. Yalnız uyanmam için gerekli olan alarm çalan bir telefon 😄