Yılda belki 3 belki 4 defa alarm ile kalkarım. Gerisinde hep kendim uyanmışımdır. Bende de tam tersi var ne yapsam uyuyamıyorum. Bazen gece 3-4 gibi yatarım. Yine de erken kalkarım. 1 haftadır tatildeyim. Yine sabah erken kalkıyorum. Hayat gailesi uyutmuyor beni de
Tavsiyem kendinize dert edinin

)