hocam şöyle ki evet bi tık düşük oynuyoır ben en yüksekte oynuyorum o normal yüksekte oynuyor ama bu kadar fps yine alması mümkün mü bir de ben normal yükseğe çektiğimde hala fps aynı bende sorun nedir acaba
Güç planını kontrol edin görev yöneticisinden yada msi afterburner kısmından yüzde kaç kullanıyor ona bakın
Darboğaz var gibi