emirhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki o düşük ayarlarda felan oynuyordur 1650 bence iyi bir ekran kartı çünki ya da işlemcisi iyidir
hocam şöyle ki evet bi tık düşük oynuyoır ben en yüksekte oynuyorum o normal yüksekte oynuyor ama bu kadar fps yine alması mümkün mü bir de ben normal yükseğe çektiğimde hala fps aynı bende sorun nedir acaba