Bende katılıyorum ufak bir revize gerekli
Umarız ki o şekilde olur.
böyle bir limit olduğunu ilk defa duydum. aynı tür ürün için olabilir mi bu limit. bazı kullanıcılar aynı yazılımın farklı versiyonları konu açıyolardı geçmişte.
Maalesef, genel olarak kapsama alınmakta. Moderatör ile görüştüğümüzde bu şekilde bilgi aldık. Tamamen konu açma limitleri esas alınıyormuş. Sizin dediğiniz şekilde olursa iyi olacaktır. Ancak bu şekilde maalesef ki zıt/farklı yazılımlar için büyük sorunlar çıkmakta.