benide illallah ettirdiler hergün 50 tane mesaj geliyordu yapmadığım şey kalmadı,hemde normal numaraya popup reklam gönderiyorlardı Türkceli aradım onlarla bile kavga ettim,bazı reklam nurmaralırnı engelledik falan dediler ama bütün cabalar boşa,arkadaşın dediği gibi tek çare gelen her arama ve mesajı engellemek bu sayede günde 20 mesaj geliyorsa şimdi haftada 3 mesaj geliyor,ve anlamadığım tek konu ise şu,bahis firmaları sabit hatlarla yada normal cep numarası ile arıyorlar,bu numaralara elli bin tane şikayet konusu açılmış niçin işlem yapmazlar,sabit numaradan adres yerleri yurtlları belli,buna nasıl izin veriyorlar cıldırıyorum