Kız arkadaşın mı sevgilin mi arada çok fark var. Sevgilinse izin vermen çok doğru değil. Ben sevgilimin kız arkadaşlarıyla yiyip içip gezmesine karışmam ama erkek arkadaş filan bana ters izin vermem tek bir şart ile izin veririm o da ben yanında olmalıyım. Ayrıca alkol insanı değiştirir. Kimisi sessizleşir, kimisi artisleşir. Ağzıyla içmeyen tipler vardır bu tipler çok tehlikelidir. Ne kadar güvensende ateş ile barut yan yana durmaz. Benden ayrılcak bile olsa izin vermem he ilişkiyi bitiririm hayatımadan çıkartırım istiyorsa grup yapsın arkadaşlarıyla. Ayrıca bir tavsiye gözünle görmeden her söze inanma millet ne yalanlar söylüyor aklın durur.