Merhaba arkadaşlar GSM şirketleri telefon numaranızı başka firmalara veya illegal olan kişilere satan gsm operatörlerinden şikayetçi değil misiniz ? Ben şahsen çok rahatsızım KVKK kapsamında Telefon numaraları kişiye özel olmuyor mu GSM şirketlerinin böyle bir hakları var mıdır ? İllegal bet sitesinden bir mesaj geliyor yabancı numaralar vs vs bir tek ben mi rahatsızım bu durumdan. Size de bu tarz mesajlar geliyor mu ? Ayrıca dava açsam kazanabilir miyim ?