UmutYanardag34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uygulama üzerinden veriyorum 1 defa facebook hesabım kapandı bu yüzden reklam hesabını kaldıramamıştım hesap çöp olmuştu o yüzden facebooktan vermedim hiç
Uygulama reklamlarında malesef çok fazla harcamalar oluyor.Bu noktada önerim business üzerinden hesap açıp direk müdahale edebilmek