Sanchez35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklamları uygulama üzerinden mi yoksa business manager üzerinden mi çıkıyorsunuz ?
uygulama üzerinden veriyorum 1 defa facebook hesabım kapandı bu yüzden reklam hesabını kaldıramamıştım hesap çöp olmuştu o yüzden facebooktan vermedim hiç