MMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


selamlar plesk uyumlumudur? veya uyumlu olarak bildiğiniz bi panel varmıdır. ?
Evet tek komutla terminal uzerinden Plesk kurabilirsiniz.
https://docs.plesk.com/en-US/obsidia...e-click.76444/

Su playlist isinizi gorecektir. Kurulum ve yapilmasi gerekenleri guzel ve kolay anlatmis.

https://www.youtube.com/playlist?lis...hcba_9ViSZysMz

Plesk disinda Cyberpanel, Cloudpanel gibi panelleri rahatlikla kurabilirsiniz.