güvenlik kısmını bilemem sonuçta bir şirket sadece her an her şey olabilir,
ama ben arayüzünü seviyorum.
Kolay ve hızlı.
Istanbul ve ABD borsalarında yatırım yapıyorum birkaç aydır.
Deneme amaçlı girdim
mesela bir abd şirketinden örnek te vereyim
600 dolar civari yatırdım
kısa sürede cakildi
320 dolara düştü.
daha da düşecek gibiydi
beklemeye karar verdim .
bugün abd borsasi kapalı ama hisse uçtu birden
zararı kurtardım ve kazanc oldu .
ama tabii daha satamadım insallah yine çakilmaz borsa açılana kadar
başka hisse ise yüzde 83 zarara kadar düştü şu an.