https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...97119615/detay


Çok yakar ama konforlu arabadır.Sağlamanı bulursan seni götürür fakat artık kasko yapmazlar sanırım. (Link öylesine sahibiyle bağlantım yok)