Ryloka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
XML Tercih etmiyorum entegrasyon probleminden dolayı. Tüm ürünlerini kullanmıyorum yaklaşık 50 adet ürün var kullandığım. Her üründen elimde üçer adet stoğum mevcut sipariş geldiğinde e-bijüteride mevcutsa siparişi oraya aktarıyorum yoksa elimdekini kargolayıp stoğu kaldırıyorum. Ara ara ürünleri kontrol edip güncelleme yapıyorum
Anladım hocam. Ben direkt kendim kargolamak vs istiyorum. Ama biliyorum inceledim siteyi de bir kaç ürün hoşuma gitti ama fiyatlar yüksek geldi