XML Tercih etmiyorum entegrasyon probleminden dolayı. Tüm ürünlerini kullanmıyorum yaklaşık 50 adet ürün var kullandığım. Her üründen elimde üçer adet stoğum mevcut sipariş geldiğinde e-bijüteride mevcutsa siparişi oraya aktarıyorum yoksa elimdekini kargolayıp stoğu kaldırıyorum. Ara ara ürünleri kontrol edip güncelleme yapıyorum