Söylediklerim insanlara sert geliyor ama e-book satış olayının forumda kısıtlanması değil tamamen kaldırılması gerektiğini savunan biriyim.

Her gün açılan konuları gördükçe de ne kadar haklı olduğumu anlıyorum.