50 lirayla zengin olmak isteyenlere 50 liraya zengin olma kitabı satıp zengin olmaya çalışanları neden yadırgadığınızıda anlamak mümkün değil.
R10 üyesi ol sonra orda satılan e-booklar var onlardan al tamam başka hiçbirşey bilmene gerek yok 1 aya kalmaz zenginsin mantık bu değilmi?