Hocam r10'da bu işe ilk defa başlayıp bu konunuzu referans alarak pos başvurusu yapan firmalar var. Bir işleme referans olurken biraz daha iyi araştırmak lazım diye düşünüyorum.

Mesela shipy bırakın sanal pos firmaları arasında tc de benim gördüğüm online en kötü firma. hiç öyle abartmadan yazıyorum. Hayatımızd iş birliği yaptığımız en kötü firma diyebilirim.