JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yerinizde olsaydım Samsung A54 alırdım hocam.
Samsung fırından ekmek çıkarır gibi Telefon çıkarıyor hocam o yüzden sevmiyorum onu