apple piyasasını hep koruyor ama ne olacağı belli olmaz. güncelleme desteği bittiğinde değeri de düşebilir. ben iphone 12 pro aldım bütçem ona yettiği için beni uzuun süre götürür diye düşünüyorum. iphone 20 çıktığında 14-15 e falan yükseltirim