Onların %80'i maalesef çöp.
O insanlar yüzünden önyargı oluşuyor ve buda insanların gelişmesini engelliyor. Ülkemizde her alanda "eğitim dediğimiz şey" tamamen itibarsız hale getirildi ve buda zaten bizim gelişmemize pranga vuran en büyük etkenler arasında.
++++
Şahsen ben alanımda bir e-book yapmaya kalksam 5k dan aşağı olmaz ama onu da yazmaya erinirim =).