fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam eğitim Alınır Fakat 50 tl ye değil
Onların %80'i maalesef çöp.

O insanlar yüzünden önyargı oluşuyor ve buda insanların gelişmesini engelliyor. Ülkemizde her alanda "eğitim dediğimiz şey" tamamen itibarsız hale getirildi ve buda zaten bizim gelişmemize pranga vuran en büyük etkenler arasında.